Website Analyse

Meten is weten met Google Analytics

De waarde van Google Analytics voor je bedrijf

Je hoort het vaak: ‘meten is weten’. Google Analytics is ontzettend belangrijk voor inzicht in de prestaties van jouw website. Door het analyseren van je site krijg je meer inzicht in de prestaties van jouw bedrijf op het internet. Hiermee ontdek je de sterke punten van je website, of eventuele valkuilen waar je veel verkeer kwijtraakt. Wij houden van cijfertjes en het analyseren hiervan. Door onze uitgebreide en gecertificeerde kennis zijn wij in staat jou optimaal te helpen. Benieuwd naar onze werkwijze? Lees snel verder!

Wat kan Google Analytics betekenen voor mij?

Hoe werkt het?

Google Analytics

Misschien dat je zelf al wat onderzoek hebt gedaan op het internet over website analyse. Zo ja, dan kom je deze naam vaak tegen: Google Analytics. Deze gratis tool is optimaal voor het verzamelen van gegevens en onmisbaar voor elke website.

Google Analytics draait op de achtergrond van je site en verzamelt gegevens als het totaal aantal bezoekers, waar deze bezoekers vandaan komen, hoe lang deze bezoekers blijven en wat het bouncepercentage is. Dit is slechts een kleine greep uit de talloze mogelijkheden van Analytics. Wij meten álles op de site en zullen hier effectief mee werken.

Optimalisatie

Met behulp van Google Analytics zullen wij informatie verzamelen die vervolgens gebruikt kan worden om je website te optimaliseren voor uw bezoekers. Pagina’s die bijvoorbeeld een hoog bouncepercentage hebben (percentage van de bezoekers die slechts 1 pagina bekijkt) zijn niet waardevol voor jouw bedrijf, dit kan ontdekt en aangepakt worden.

De optimalisatie kan zo uitgebreid als je maar wilt, een website is immers nooit perfect. Bij SEO Westra zijn wij ook continu bezig met het analyseren, optimaliseren en verbeteren van onze online ervaring. Dit kunnen wij ook voor jou doen!

Het doel van website analyse

Nu vraag je jezelf misschien af: ‘Waarom zou ik maandelijks zo veel geld in een relatief simpele analyse steken?’ De reden hiervoor is dat het zichzelf uiteindelijk terug zal verdienen. Door het ontdekken van knelpunten en het optimaliseren van de gebruikerservaring zal je meer klanten behouden en dus meer omzet draaien. 

Ken de knelpunten van jouw website, en leer jouw klant echt kennen. Zo kun je inspelen op hun behoeften en meer waarde voor zowel de klant als jouw bedrijf leveren. Wij helpen je graag om dit te ontdekken.

Wat gaat dit mij precies kosten?

Duidelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel, daarom hebben wij hier een overzicht met kosten. De kosten zijn gebaseerd op het gemiddelde aantal maandelijkse bezoekers. Nu vraag jij je misschien af: waarom deze methode? Uit onze eerdere klanten is gebleken dat dit de meest effectieve methode is om bedrijven het beste te kunnen helpen. Hoe meer bezoekers een website krijgt, hoe meer data er te verkrijgen is over het gebruikersgedrag. Er kan dus meer waarde gehaald worden uit het gedrag van jouw klanten als je meer bezoekers krijgt.

Afwijkend pakket gewenst? Neem gerust contact met ons op, dan stellen wij er eentje samen.

Basis analyse

0-100 maandelijkse bezoekers
€59
49 Maand
  • Google Analytics
  • Maandelijkse rapportage
  • Conversiedoelen instellen
  • Prestatie analyse
  • Perfecte start voor elk bedrijf

Medium analyse

100-250 maandelijkse bezoekers
€89
69 Maand
  • Google Analytics
  • Maandelijkse rapportage
  • Conversiedoelen instellen
  • Prestatie analyse
  • Instellen van filters
  • Meer data, meer inzicht

Gevorderde Analyse

250-500 maandelijkse bezoekers
€139
109 /Maand
  • Google Analytics
  • Maandelijkse rapportage
  • Conversiedoelen instellen
  • Prestatie analyse
  • Instellen van filters
  • Knelpunten bespreken
Populair

Pro Analyse

500+ maandelijkse bezoekers
€199
169 /Maand
  • Google Analytics
  • Maandelijkse rapportage
  • Conversiedoelen instellen
  • Prestatie analyse
  • Instellen van filters
  • Knelpunten bespreken
  • Inrichten van dashboard

Of vul dit contact formulier in!